/*Start Css Menu*/ .menu{ border:none; border:0px; margin:0px; padding:0px; font-family:verdana,geneva,arial,helvetica,sans-serif; font-size:14px; font-weight:bold; color:8e8e8e; }

sobota, 3 listopada 2018

Hej


Tutaj Julka! Chyba..

Raczej mnie nie kojarzycie ale mnie poznacie.
Wiem, że powitalne posty są nudnnneeeee.. ale obiecuje, moja taka-nie będzie!



KIM JESTEM

Jestem Julka, *ale nie jestem pewna*
Urodziłam się w 2006 i wtedy na świecie pojawiła się 1000000000 Julka.
W pewnym momencie życia poznała gre jak muvistarplanet *szok*
a ''ftedy'' świat się zmienił (Julce oczywiście) bo gre poznała.
No bo jej koleżanka powiedziała. No i tak zmieniła jej świat.
Bo zamiast jeść kebaby jak inne dzieci grała w muvistarplanet.
Więc wiecie.
Jak sie urodziłam..
To było o człowieka więcej na świecie. I do grona imion doszła..
Trylionowa Julka!!!!!!!
To chyba tyle, a teraz przedstawiam państwu......

JA NA MSP

Mam nick A L I C I I A i wgl.
To nie jest prestżowe cn
Lord kruszwil mnie przebił :<
A i mam 28 lvl
Dajcie mi 30...
i co.. konto mam od  czerwca 2017. 
PA!

~Do każdego posta będzie piosenka ok. To pa




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz